محمد امین تیموری بعنوان بازیگر و دستیار یک در فیلم روحینا همکاری می کند

محمد-امین-تیموری-بعنوان-بازیگر-و-دستیار-یک-کارگردان-سینما

محمد امین تیموری بعنوان بازیگر و دستیار یک فیلم روحینا انتخاب شد

محمد امین تیموری که پیش از این با احسان صادقی در سریال اکسیر بعنوان بازیگر و مدیر روابط عمومی و رایانه ای همکاری داشت اینبار بعنوان بازیگر و دستیار برای دومین بار با احسان صادقی کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده فیلم روحینا همکاری می کند .

خلاصه داستان فیلم

«روحینا» روایت زنی با همین عنوان و اهل کشور افغانستان است که همسرش سیدرضا در بحبوحه حضور تروریست‌های داعشی در سوریه به جمع مدافعان حرم پیوسته و این خود سرنوشت جدیدی را برای او و خانواده‌اش رقم می‌زند؛ این فیلم، داستانی با محوریت همه مدافعان حرم حضرت زینب(علیهاسلام) از همه کشورها داشته و به طور کلی و در مفهومی جامع به تبیین مسئله انتظار می‌پردازد.

تصویربرداری این اثر پائیز ۱۳۹۹ در قم و دیگر شهرهای کشور آغاز شد و ساخت این فیلم به مدت یکماه به طول انجامید .

از جمله ویژگی‌های برجسته آن، تولید و ساخت در سه فضای افغانستان، ایران و سوریه است.

بازیگران

مهدی زمین‌پرداز ، نازنین رحیمی، مهری‌سادات آل آقا، حشمت آرمیده، ساقی زینتی، مرتضی کاظمی، محمد امین تیموری ، حسن خوانساری، بشیر احمد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عوامل

همچنین حمید عزتی برنامه‌ریز، طراح صحنه و ناظر کیفی، مجتبی متولی مشاور تهیه و تولید، محمد امین تیموری دستیار کارگردان، خلیل محمدی تدوین و جلوه‌های ویژه، حسن زارعی نور و تصویر، محمد لطفی صدابردار و حجت موسوی طراح گریم از دیگر عوامل «روحینا» هستند.

دیگر بازیگران و عوامل

محمدکدخدازاده، دانیال تیموری ، نرگس خسروی ، مهدیس فراهانی ، حسن ارمک، سیدحسن محیط‌زاده و سیدعلی‌رضا هاشمی به عنوان بازیگر، محمدحسین حسنی جانشین تولید و محمدرضاشاه‌مردی به عنوان مدیر روابط عمومی این پروژه، از جمله هنرمندانی هستند که در تولید این فیلم همکاری داشته‌اند.














































برای تست بازیگری روی لینک زیر کلیک کنید

تست بازیگری 

اخبار سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *