فیلم سینمایی روحینا به نمایش خانگی می رود

فیلم سینمایی روحینا به نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی احسان صادقی بعد از پخش موفقیت آمیز و استقبال مخاطبین در تلویزیون راهی پلتفرم های شبکه خانگی می شود. 

«روحینا» روایت زنی با همین عنوان و اهل کشور افغانستان است که همسرش سیدرضا در بحبوحه حضور تروریست‌های داعشی در سوریه به جمع مدافعان حرم پیوسته و این خود سرنوشت جدیدی را برای او و خانواده‌اش رقم می‌زند؛ این فیلم، داستانی با محوریت همه مدافعان حرم حضرت زینب(علیهاسلام) از همه کشورها داشته و به طور کلی و در مفهومی جامع به تبیین مسئله انتظار می‌پردازد.

تصویربرداری این اثر پائیز ۱۳۹۹ در قم و دیگر شهرهای کشور آغاز شد و ساخت این فیلم به مدت یکماه به طول انجامید .

از جمله ویژگی‌های برجسته آن، تولید و ساخت در سه فضای افغانستان، ایران و سوریه است.

بازیگران

مهدی زمین‌پرداز ، نازنین رحیمی، مهری‌سادات آل آقا، حشمت آرمیده، ساقی زینتی، مرتضی کاظمی، محمد امین تیموری ، حسن خوانساری، بشیر احمد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عوامل

همچنین حمید عزتی برنامه‌ریز، طراح صحنه و ناظر کیفی، مجتبی متولی مشاور تهیه و تولید، محمد امین تیموری دستیار کارگردان، خلیل محمدی تدوین و جلوه‌های ویژه، حسن زارعی نور و تصویر، محمد لطفی صدابردار و حجت موسوی طراح گریم از دیگر عوامل «روحینا» هستند.

دیگر بازیگران

محمدکدخدازاده، دانیال تیموری ، نرگس خسروی ، مهدیس فراهانی ، حسن ارمک، سیدحسن محیط‌زاده و سیدعلی‌رضا هاشمی به عنوان بازیگر، محمدحسین حسنی جانشین تولید و محمدرضاشاه‌مردی به عنوان مدیر روابط عمومی این پروژه، از جمله هنرمندانی هستند که در تولید این فیلم همکاری داشته‌اند.

 

تصاویر و عکس های فیلم و پشت صحنه «روحینا»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *