آخرین بار کی سحر رو دیدی

2 1 2015914193554 - آخرین بار کی سحر رو دیدی

«آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» با طناز طباطبایی

به گزارش بانی فیلم فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟»

به کارگردانی فرزاد موتمن همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد و با انتخاب کامل لوکیشن ها و عوامل پشت دوربین، فیلمبرداری بزودی آغاز خواهد شد. گروه تولید به تازگی با طناز طباطبایی، شبنم فرشادجو، بهاران بنی احمدی و ژاله صامتی برای بازی در این فیلم سینمایی به توافق رسیده اند و تست گریم نهایی برخی از بازیگران نیز انجام شده است.

پیش از این نیز حضور فریبرز عرب نیا و سیامک صفری در این فیلم قطعی شده بود. از این بین با توجه به حضور عرب نیا در خارج از کشور، به محض بازگشت این بازیگر به کشور فیلمبرداری آغاز می شود.

«آخرین بار…» چهارمین همکاری طناز طباطبایی با فرزاد موتمن بعد از فیلم های سینمایی «صداها»، «جعبه موسیقی» و فیلم تلویزیونی «شب زده» محسوب می شود.

این بازیگر همچنین به تازگی قراردادی با فیلم سینمایی «هلن» به کارگردانی علی اکبر ثقفی برای ایفای نقش اصلی این فیلم منعقد کرده و فیلمبرداری نیز از اوایل ماه آینده آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به قلم امیر عربی آمده:

صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می شود و به افسر نگهبان می گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است… صامتی و صفری در این فیلم سینمایی در نقش پدر و مادر دختر گمشده و عرب نیا نیز در نقش افسر اداره آگاهی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل اصلی فیلم جدید موتمن عبارتند از: سرمایه گذار و مجری طرح: سعید عصمتی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، طراح گریم: میشا جودت، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی، دستیار کارگردان: پویا نبی، برنامه ریز: منصور میرشکاری.

325

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *